marți, 1 noiembrie 2011

Rai pe-o insula pictata-n culori

       O barca pluteste lin pe malurile unui rau al paradisului.Sunt eu, cautand locul neprihanirii si al fericirii. O pata galbena uriasa se remarca pe cerul pictat in zeci de nuante albastre. O raza calda imi mangaie obrazul. Imi ridic privirea si , de-odata, o urma de alb taie galbenul soarelui. E norul la care tocmai m-am gandit. Visez si zambesc. Intr-o clipa , am ajuns in Rai. E acel Rai unde totul e realizat de-o pensula, de culori si de-un pictor priceput. E Raiul meu.
       Alerg printre copaci . Acum talpile imi sunt manjite de un verde inchis . E iarba . Aud zgmotul apei unei cascade si  brusc, ma trezesc in varful stancii de pe care curgea o apa curata si rece.De-aici , privesc in departare. Undeva , sus, pe-un deal, un arbore inalt, de-o tenta extravaganta de violet contrasteaza cu rosul macilor ce alcatuiesc un covor mirific, care te-mbata c-o mireasma dulce. Din nou, inchid ochii si uite-ma. Sunt aici , examinand cu atentie scoarta copacului. La atingere, o dunga maro imi ramane pe deget. Iar pantalonii mangaiati de maci  imi sunt patati de-o nuanta rosie accentuata. Din acest unghi, pot vedea casa de pe insula pe care tocmai ma gasesc. E casa visurilor mele. De alt fel , tot ce ma-nconjoara acum e idealul, e perfectiunea.
        Repetand aceeasi metoda de a ajunge la destinatie , ma aflu in fata unei alei imprejmuita de flori de tot soiul. Galbene, rosii, albastre , isi lasa urma pe hainele deja murdare de pete multicolore , predominand peisajul  . Cu o oarecare retinere, dechid usa si intru sfioasa. Inauntru , totul era impecabil, de vis.Ma apropii de fereastra si observ apele raului ce curgeau domol, la vale. O deschid, inchid ochii , si de-odata ma regasesc in   aceeasi barca cu vaslele-n mana. Uimita, privesc peisajul care acum cateva clipe era opera unui pictor de renume, dominata de vopsele de tot felul, si realizez ca a devenit realitate, iar eu tocmai mi-am descoperit adevaratul Rai.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu